Консультації з громадськістю
Неділя, 28.04.2024, 16:39
| RSS
 
Головна Каталог статей
Меню сайту
Категорії розділу
Проекти документів [11]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 10
Головна » Статті » Проекти документів

Про Програму становлення та розвитку органів самоорганізації населення у місті Калуші на 2014-2015 роки (ЧАСТИНА 2)

         Розділ 5.

                           Перелік заходів і завдань Програми.

  

      У процесі реалізації Програми планується здійснити такі заходи та реалізу-вати наступні завдання.

пп

    

                Найменування

 

  Термін

 

  Виконавець

 

 

 

1.

 Видати  збірник нормативно-методич-них матеріалів по створенню  і органі-зацію роботи органів самоорганізації населення. Забезпечувати цим збірни-ком, а також бланками і типовими фор-мами широкого застосування кожен но-востворюваний орган самоорганізації населення

 

 

Вересень

   2014 р.

 

 

Відділ внутрішньої політики та зв»язків з громадськістю

2.

 

 

 

 

 

3.

Розробити і ввести в дію систему сти-мулювання участі  органів органів само-організації  у вирішенні проблем тери-торіальної громади міста.

Розробити проект Положення про соці-альне замовлення у місті Калуші. Запровадити  практику участі органів самоорганізації  в заходах на отримання соціального замовлення

 

Вересень-жовтень

2014 р.

Управління житло-во-комунального господарства, фінан-сове управління

Відділ внутрішньої політики та зв»язків з громадськістю, уп-равління житлово-комунального госпо-дарства

 

4.

Розробити план підготовки для отри-мання від міськради делегованих повно-важень, передачі під них фінансів і майна. 

 

До кінця

2014 року

 

Управління житлово-комунального госпо-дарства

 

 

 

5.

Розробити типову функціональну струк-туру органів самоорганізації мікрора-йонного,  квартального, будинкового рівнів, а також механізм розмежування повноважень між органами самооргані-зації різного рівня, що діють на одній території. 

 

 

До кінця

2014 року

 

 

Управління житлово-комунального госпо-дарства,

 

 

 

6.

Надавати допомогу в підготовці документів до проведення державної реєстрації новостворених органів само-організації  для отримання ними статусу юридичної особи і права вступати у до-говірні відносини з  суб»єктами підпри-ємницької діяльності, установами, орга-нізаціями. 

 

 

Протягом чинності

Програми

 

 

Відділ внутрішньої політики та зв»язків з громадськістю

 

7.

Визначити у виконавчих органах струк-туру по роботі з органами самоорганіза-ції, наділити її відповідною компетенці-єю. 

 

Вересень-жовтень

2014 р.

 

Перший заступник міського голови

 

 

8.

Передбачити в роботі міськради,  її виконавчих органів,  обов'язкову участь представників органів самоорганізації  у вирішенні питань, що перебувають у спільній компетенції цих органів. 

 

Протягом чинності

Програми

Секретар міської ра-ди, заступники місь-кого голови, керівни-ки виконавчих орга-нів ради

 

 

9.

На підставі практичної діяльності виз-начати обсяги та здійснювати делегу-вання міськрадою частини власних пов-новажень, фінансів і майна органам са-моорганізації населення. 

 

Протягом чинності

Програми

Пропозиції на роз-гляд  ради спільно органами самоорга-нізації подає управ-ління ЖКГ

10.

Розробити обґрунтовані рекомендації щодо формування кошторису витрат на виконання органами самоорганізації власних повноважень.   Забезпечити  формування їх повноцінних бюджетів  на 2015 рік. 

 

 

До кінця

2014 р.

 

Управління житлово-комунального гос-подарства, фінансове управління

 

11.

Розробити механізм та умови заохочен-ня праці керівників органу самооргані-зації, а також механізм надання бухгал-терських і технічних послуг.

 

 

До кінця

2014 р.

 

Управління житлово-комунального гос-подарства, фінансове управління

 

 

 

12.

В міру необхідності проводити переда-чу в оперативне управління органам са-моорганізації населення, і в першу чер-гу тим, що реалізують делеговані пов-новаження, необхідні для цього примі-щення та інші ресурси. 

 

Протягом чинності

Програми

 

Управління житлово-комунального гос-подарства, фінансове управління

 

 

 

13.

Сприяти створенню кожним органом самоорганізації  інформаційного банку даних про територію своєї діяльності, що включає відомості по топоніміці, дислокації житлових будинків, об'єктів соціальної, виробничої та адміністра-тивної інфраструктури, демографічного складу населення і т.п.. 

 

 

 

Протягом чинності

Програми

 

 

Заступники міського голови, керівники виконавчих органів ради

 

 

 

 

 

 

 

14.

У структурі кожного органу самоорга-нізації визначити виконавця, відпові-дального за організацію інформаційної діяльності, включаючи, зокрема підго-товку в  місцеві ЗМІ матеріалів про дія-льність цього органу та інші події з гро-мадського життя , які заслуговують на суспільну увагу. Надати допомогу орга-нам самоорганізації у створенні техніч-них та  організаційних засобів для інфо-рмування жителів його території про діяльність органу самоорганізації (дру-карські або тиражовані інформаційні матеріали, оголошення і т.д.), а також засоби зворотного зв'язку органу само-організації з населенням за допомогою листів, особистого прийому, зустрічей з людьми по місцю їх проживання та ін. 

 

 

 

 

 

Протягом чинності

Програми

 

 

 

Керівники органів самоорганізації, управління житлово-комунального гос-

подарства,  відділ внутрішньої політи-ки та зв»язків з гро-мадськістю

 

 

 

15.

 

Організувати участь представників ор-ганів самоорганізації  у вивченні прак-тичного досвіду  діяльності цих форму-вань в інших регіонах України, як скла-дової частини інфраструктури грома-дянського суспільства. 

 

 

Протягом чинності

Програми

Керівники органів самоорганізації, управління житлово-комунального гос-

подарства,  відділ внутрішньої політи-ки та зв»язків з гро-мадськістю

 

16.

Розробити програму і провести цикл навчальних семінарів-тренінгів для під-вищення професійного рівня особового складу органів самоорганізації і активу громадських організацій, що працюють з цими органами

До кінця

2014 р.

Управління житлово-комунального гос-

подарства,  відділ внутрішньої політи-ки та зв»язків з гро-мадськістю

 

                                                Розділ 6.
                        Етапи та терміни виконання Програми 
            Виконання Програми передбачено здійснити протягом 2014-2015 років. Період дії Програми  є цілком достатнім для утворення, становлення діяльності та реалізації завдань самоорганізації населення у місті Калуші. Період чинності

 

          Програми буде мати такі етапи:

Перший етап -організаційний

  -до кінця 2014 року організувати створення органів самоорганізації, наділити   

    їх майном та повноваженнями;

  -підписати Угоди з органами самоорганізації про їх повноваження, взяті зобо-

    в»язання, їх ресурсне забезпечення;

  -підготувати Порядок передачі органам самоорганізації на їх баланс будинків;

  -розробити механізм  організації діяльності органів самоорганізації по  послу-

    гах з утримання  будинків, споруд та прибудинкових територій.

Другий етап - 2015 рік.

1. Продовження організаційних заходів по становленню діяльності органів самоорганізації населення, які включатимуть в себе:

-створення нових органів самоорганізації;

-делегування їм повноважень;

-передача на баланс будинків, майна;

-передача органам самоорганізації питань діяльності по послугах з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій;

-створення структурного підрозділу по координації діяльності органів самоорганізації.

2. Прийняття бюджетної Програми «Фінансова підтримка діяльності будинко-вих комітетів» у складі підпрограм «Фінансова підтримка діяльності будинко-вих комітетів, у яких на балансі є будинки» та «Капітальний ремонт житлового фонду, який знаходиться на балансі будинкових комітетів». Реалізація орга-нами самоорганізації  цих Програм.

3. Створення організаційних, матеріальних та фінансових передумов для впро-вадження недержавних форм спільного   користування, утримання  і управління  громадянами  будинками та прибудинковими територіями.

4.Перехід на недержавні форми спільного   користування, утримання  і управ-ління  громадянами  будинками та прибудинковими територіями.

                                          

                                                 Розділ 7.
                                  Ресурсне забезпечення Програми.

   Програма фінансується в межах бюджетних призначень, передбачених в бюджеті міста Калуша на відповідний рік. Головним розпорядником коштів, передбачених у бюджеті м. Калуша на реалізацію Програми, є управління житлово-комунального господарства. Інші виконавчі органи  міської ради, причетні до виконання Програми, діють у межах коштів, передбачених на їх основну діяльність.

Ресурсне забезпечення  Програми створення та розвитку органів самоорганізації населення у місті Калуші              тис.грн.                                                                                                                       

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми

                          Роки

 

Всього витрат на виконання Програми

 

           2014

 

          2015

Обсяг ресурсів,

             всього

 

             93

 

        697

 

790

 

Обсяги фінансування завдань і заходів Програми створення та розвитку органів самоорганізації населення у місті Калуші

Перелік заходів, терміни та виконавці

Обсяг  фінансування з міського бюджету,                           тис.грн.

2014  р.

2015 р.

1 кв.

2 кв.

3-4 кв.

1.Розв»язання завдань створення та становлення діяльності органів самоорганізації населення.

   

Видання  збірника нормативно-методичних матеріалів по створенню  і організацію роботи органів самоорганізації населення.

 

Видатки на оплату праці керівників органів самоорганізації

 

 

3

 

50

 

 

 

100

 

3

 

120

 

 

 

140

      

 

 Протягом терміну дії Програми

        

  Управління житлового-комунального господар-ства, фінансове управління, відділ внутрішньої політи-ки та зв»язків з громадсь-кістю

 

 

 

 

2. Завдання щодо фінансового та матеріально-технічного забезпечення діяльності органів самоорганізації

2.1. Фінансування ремонтів приміщень органів самоорганізації. Оплата комунальних послуг, послуг зв'язку, Інтернету. Забезпечення органів самоорганізації приладами обліку та засобами зв'язку. Придбання товарів та послуг для належного утримання приміщень, в яких розташовані органи самоорганізації населення.

10

30

30

40

Увесь період

 Управління житлово-комунального господарс-тва, фінансове управління

 

 

 

 

2.2. Закупівля  комп'ютерної техніки

15

30

50

 

Увесь період

 Управління житлово-комунального господарс-тва, фінансове управління

 

 

 

 

3. Завдання щодо інформаційно-методичного забезпечення діяльності                               органів самоорганізації населення

Інформаційно-просвітницькі заходи по інформуванню мешканців на  території діяльності органів самоорганізації про  їх роботу (друковані або тиражовані інформаційні матеріали, бюлетені, оголошення і т.д.).  Забезпечення органів самоорганізації  канцелярським приладдям

3

4

10

10

Постійно

Управління житлового-комунального господар-ства, фінансове управління, відділ внутрішньої політи-ки та зв»язків з громадсь-кістю

 

 

 

 

4. Участь в акціях та культурному житті міста

Організація та проведення заходів  та акцій культурного спрямування

10

30

40

40

Постійно

Управління культури, го-лови органів самоорганіза-ції

 

 

 

 

5. Завдання по реалізації делегованих повноважень

Витрати по  оформленню угод, документів по прийняттю на баланс будинків та іншого майна. Фінансове забезпечення інших організаційно-господарських витрат.

2

5

5

10

Постійно

Управління житлового-ко-мунального господарства, фінансове управління.

 

 

 

 

                 

 

                                                 Розділ 8.
            Організація  контролю за ходом виконання Програми. 
1. Затверджена міськрадою Програма є інструментом середньострокового пла-нування і координації дій всіх учасників її реалізації. 
Основні завдання Програми враховуються при щорічній розробці проектів про-грами соціально-економічного і культурного розвитку міста, а також проектів цільових соціальних програм.


2.  Заходи, передбачені даною Програмою, реалізуються відповідно до робочих планів, які розробляються відповідальними виконавцями спільно з органами самоорганізації населення.


3. Протягом  періоду виконання Програми в моніторинговому режимі здійсню-ється внутрішній (силами відповідальних виконавців) та зовнішній (силами спеціалізованих установ, органів самоорганізації, громадських організацій і жителів міста) контроль виконання завдань Програми.


4. Через півроку після початку реалізації Програми здійснюється аналіз стану виконання Програми з проведенням робочих семінарів, круглих столів та інших акцій для вироблення пропозицій щодо подальшого вдосконалення механізму виконання Програми.


5. Щоквартально інформація про хід реалізації Програми заслуховується на засіданні міськвиконкому. При необхідності коригування Програми питання вноситься на розгляд міськради.


6. Реалізація Програми та розроблених на її основі комплексних і цільових планів, а також контроль за ходом цих процесів здійснюється при активній участі громадськості шляхом включення представників органів самоорганізації до складу робочих комісій, проведення громадських слухань та громадської експертизи проектів рішень міськради та міськвиконкому, пов'язаних з виконанням Програми. 

7. Інформація про хід виконання Програми, про заходи, що готуються, та які вже проведені, широко висвітлюється в засобах масової інформації міськради та розмішується на сайті міськради.

 

                                                   Розділ 9.

                             Очікувані результати.

У результаті реалізації заходів міської Програми буде:

- поліпшено стан житлового фонду та якість проживання громадян;

- активізовано об'єднання громад до вирішення проблем міста соціально-

   економічного та екологічного характеру;

-створено передумови для переходу на нову систему управління 

   утримання та обслуговування житлового фонду;

- суттєво поліпшено життєве середовище мешканців Калуша .

 

 Результати Програми за термінами:

1.        Короткотермінові:

 - забезпечить реальні можливості участі громадян у вирішенні місцевих проблем, у відстоюванні своїх прав та захисті інтересів;

- об'єднає зусилля громадськості у вирішенні місцевих проблем підви-щення якості життя;

           - створить механізм і можливості  для більш повного і на вищому якісно-му рівні вирішувати соціальні потреби мешканців міста; 
            - підвищить організаційні і ресурсні можливості міської влади в здій-сненні завдань соціально-економічного і культурного розвитку міста; 
            - встановить у місті атмосферу взаємної довіри і конструктивної співпраці між органами місцевого самоврядування і міською територіальною громадою.

               2. Довготермінові:

- забезпечить реалізацію принципів сталого розвитку міста;

- утворить систему державно-приватного партнерства (співпраця влади та громади);

- створить гарантії дотримання прозорості та звітності використання бюджетних, залучених та громадських коштів;

- приведе допокращення якості життєвого середовища громадян.

 

 

Секретар міської ради                                     Олександр Челядин

Категорія: Проекти документів | Додав: pepe (20.08.2014)
Переглядів: 363 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024