Консультації з громадськістю
Субота, 27.04.2024, 15:29
| RSS
 
Головна Каталог статей
Меню сайту
Категорії розділу
Проекти документів [11]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 10
Головна » Статті » Проекти документів

Про Програму становлення та розвитку органів самоорганізації населення у місті Калуші на 2014-2015 роки
 
РІШЕННЯ/ПРОЕКТ/ PDF Надрукувати Надіслати електронною поштою
19.08.2014

УКРАЇНА

 

КАЛУСЬКА  МІСЬКА  РАДА

 

(п'ятдесять друга сесія  шостого  демократичного  скликання)

 

РІШЕННЯ

 

від                        №_______     

Про  Програму становлення

та розвитку органів самоорганізації

населення у місті Калуші на 2014-2015 роки

           З метою  розвитку місцевого самоврядування, створення  умов  для  участі  жителів міста Калуша  у  вирішенні питань місцевого значення у межах Конституції і законів України та відповідно до  статті 140 Конституції України,   статей 15, 16, 17, 27 Закону України "Про органи самоорганізації населення", статей 14 і 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" , міська рада

 

 

ВИРІШИЛА:

  1.   Затвердити Програму становлення та розвитку органів самоорганізації  населення у місті Калуші на 2014-2015 роки (додається).

 

  2. Визначити для виконавчих органів міської ради  пріоритетним напрямком діяльність по активізації самоорганізації населення.

 

 3. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Ігоря Матвійчука.

 

 

Міський голова                                                           Ігор Насалик

 

 

Додаток до рішення

Калуської міської ради

від____2014р. №_____

 

 Програма становлення та розвитку органів самоорганізації населення у місті Калуші   на 2014-2015 роки.

 

1. Паспорт Програми становлення та розвитку органів самоорганізації  

                       населення у місті Калуші на 2014-2015 роки.

(далі - Програма)

1.

(КТКВ) 

010116

              

Управління житлово-комунального господарства міської ради

(найменування головного розпорядника)

2.

(КТКВ)

010116

             

Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради

(найменування відповідального виконавця)

3.

(КТКВ)

010116

 

Програма становлення та розвитку органів самоорга-нізації населення   у місті Калуші на 2014-2015 роки

(найменування бюджетної програми)

4.

Обсяг бюджетного призначення

 

Бюджет м. Калуша -790 тис. грн. (із загального фонду)

 

5.

Законодавчі підстави для виконання  Програми

Конституція України; Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про органи самоорганізації населення» та  «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного та соціального розвитку»

 

 

 

6.

 

 

 

Мета Програми 

 

 Створення  місті  Калуші організаційно-правових і матеріально-технічних умов для безпосередньої  участі населення у вирішенні завдань  соціально-економічного і культурного розвитку міста і, в першу чергу, більш повного задоволення потреб та інтересів населення шляхом об'єднання зусиль органів місцевого самоврядування з органами самоорганізації населення.

 

                                               7. Напрями діяльності

 

з/п

Напрями діяльності, що здійснюються у межах загального фонду бюджету міста Калуша

 

1.

 Видання  збірника нормативно-методичних матеріалів по створенню  і організацію роботи органів самоорганізації населення.

 

    2.

Видатки на оплату праці керівників органів самоорганізації

 

 

3.

Фінансування ремонтів приміщень органів самоорганізації. Оплата комунальних послуг, послуг зв'язку, Інтернету. Забезпечення органів самоорганізації приладами обліку та засобами зв'язку. Придбання товарів та послуг для належного утримання приміщень, в яких розташовані органи самоорганізації населення.

 

4.

Закупівля  комп'ютерної техніки

 

5.

Інформаційно-просвітницькі заходи по інформуванню мешканців на  території діяльності органів самоорганізації про  їх роботу (друковані або тиражовані інформаційні матеріали, бюлетені, оголошення і т.д.).  Забезпечення органів самоорганізації  канцелярським приладдям

 

6.

Організація та проведення заходів  та акцій культурного спрямування

 

    

                             8. Категорії економічної класифікації

 

КЕКВ

                                                 Найменування

1172

Окремі заходи з реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку

       

                                                                                 

9.  Результативні показники, що характеризують виконання Програми

з/п

Показ-ники:

 

Одиниця

виміру

Джерело інформації

Бюджет               м. Калуша

(загальний фонд),

тис. грн.

Бюджет               м. Калуша

(спеціальнийфонд),

тис. грн.

Разом

 

 

1.

 

 

Затрат

Необхідні грошові кошти              (тис. грн.)

 

 

Дані Програми

 

790

 

-

 

790

 

 

 

2.

 

 

 

Продукту

Кількість створених органів самооргані-зації насе-лення(од.)

 

 

Дані Програми

 

 

-

 

 

-

 

 

20

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

Ефектив-ності

Кількість  органів самооргані-зації насе-лення, яким делеговані повнова-ження місь-кої ради

 

 

 

 

Дані Програми

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

20

 

4.

 

Якості

Виконання заходів Програми

Звіт про виконання

-

%

100

 

                                              Розділ 1. Вступ.

Житлова проблема відноситься до однієї з найбільш гострих соціально-економічних проблем України.   Принципи роботи та управління житлово-експлуатаційними організаціями постійно перебувають у протиріччях з інтересами населення. Мешканці будинків не мають реальної можливості  здійснювати контроль за розподілом і використанням коштів, які вони сплачують за житлово-комунальні послуги, ефективно захищати свої права за неповне і неякісне забезпечення цими послугами.

 Відсутність системних перетворень у житлово-комунальній сфері галь-мує розв»язання проблем належного утримання та ремонту житлового фонду, його реконструкції й модернізації, поліпшення в кінцевому підсумку якості життя.

У даний час значна частина житлового фонду міста є власністю територіальної громади міста, функції з експлуатації та утримання цього житла здійснює міська рада через житлові експлуатаційні підприємства. Кількість і якість комунальних послуг, які надають інші суб»єкти підприємницької діяльності, мінімальна. Тим часом, витрати на утримання будинків періодично зростають, будучи постійним негативним подразником для мешканців міста.

Стан справ у системі експлуатації житлового фонду свідчить, що проблеми у сфері житлово-комунального господарства необхідно вирішувати іншим шляхом, а саме - проведенням структурних реформ, які дадуть змогу створити нову економічну модель експлуатації та розвитку житлового господарства, забезпечити його надійне і високоякісне обслуговування з врахуванням інтересів мешканців.

          Винятково важливим  у розв»язанні цієї проблеми є самоорганізація населення. Відповідно до п. 1 ст. 5 Закону «Про місцеве самоврядування», органи самоорганізації населення належать до системи місцевого самоврядування і мають право приймати участь у будь-яких перетвореннях у житті територіальної громади міста.

                                                     Розділ 2.  

                Програмні принципи становлення та розвитку органів   

                                     самоорганізації населення.


         Програма створення та розвитку органів самоорганізації населення у місті Калуші базується на наступних основних принципах: 
- на принципі демократизму, що передбачає максимально широку участь грома-дян в ухваленні і виконанні рішень органів влади, які зачіпають інтереси жите-лів міста; 
- на принципі відвертості, що передбачає повне і своєчасне інформування орга-нами влади і органами самоорганізації населення один одного і населення про свою діяльність; 
- на принципі субсидіарності, що передбачає найефективнішу реалізацію яко-мога більшого обсягу повноважень на найнижчому рівні управління (на рівні будинкового, вуличного, квартального комітетів); 
- на принципах гуманності і милосердя, які передбачають головну опору на за-гальнолюдські і духовні цінності, пріоритетність підтримки найменш соціально захищених верств населення; 
- на принципі соціального партнерства, що передбачає тісну конструктивну вза-ємодію органів самоорганізації населення з органами влади, комерційними і не-комерційними структурами в процесі вирішення проблем територіальної  гро-мади.

                                             Розділ 3.
              Ситуація у сфері самоорганізації населення у місті Калуші

      та обґрунтування необхідності їх розв'язання програмним методом. 


       Ситуацію, що склалася в місті, у сфері самоорганізації населення у повній мірі можна визнати негативною.  Органи самоорганізації населення  у поперед-ні роки в Калуші не створювалися, інститут самоорганізації через цілий ряд об»єктивних та суб»єктивних факторів не розвивався.  Тому ця складова само-врядування громади потребує особливої уваги та конкретних дій зі сторони міської ради, її виконавчих органів, включаючи заходи організаційного та фі-нансового характеру. При цьому, утворення та подальший розвиток системи органів  самоорганізації населення в даний час у Калуші стримує ряд проблем, зокрема: 
- недосконала і місцями суперечлива законодавча база, недоліки якої не можуть      

  бути повністю знівельовані на місцевому рівні; 
- відсутність конкретного механізму формування ресурсної і матеріально-тех-

  нічної бази діяльності органів самоорганізації, невизначеність проблеми мож-

  ливості цих органів мати у   своєму розпорядженні власні фінансові  ресурси;
- відсутність реальних  фінансових стимулів в роботі активу органів самоорга-     

   нізації; 
- пасивність в самоорганізації інтелігенції, молоді, ініціативих і соціально  від-   

   повідальних  бізнесменів, відсутність установ професійного навчання пред- 

   ставників системи самоорганізації населення; 
- відсутність  реальних рекомендацій з організації роботи органів самооргані- зації, їх взаємодії один з одним, з міськрадою та її органами як частини єдиної системи місцевого самоврядування та ін.

          Тому  в даний час невідкладно потребує формування єдина  для всіх орга-нів самоорганізації населення міста політика становлення їх діяльності.

Першим кроком до становлення діяльності органів самоорганізації насе-лення буде  прийняття міською радою Положення про органи  самоорганізації населення у місті Калуші, який стане першим локальним актом, спрямованим на практичне вирішення питань самоорганізації населення.

          Ухвалення міськрадою цієї Програми дозволить зробити серйозний крок для подальшого реального розвитку самоорганізації населення, як найважливі-шої складової громадянського суспільства і  дасть поштовх розвитку ефекти-вних форм  управління справами поліпшення умов життя калушан.

 

                                                     Розділ 4.
                                              Мета Програми. 


       Метою Програми є створення в місті організаційно-правових і матеріально-технічних умов для організації та подальшого розширення участі населення міста  Калуша у вирішенні завдань його соціально-економічного і культурного розвитку, і в першу чергу, більш повного задоволення потреб та інтересів жите-лів шляхом об'єднання зусиль міськради та її органів з інститутом самооргані-зації населення.


     В ході реалізації Програми будуть вирішені наступні завдання: 


- забезпечено створення та розвиток нормативно-методичної, інформаційної та  

  матеріально-технічної бази створення і діяльності в місті органів самооргані-

  зації населення; 
-відпрацьовано та впроваджено у практику найбільш ефективні механізми вза-

  ємодії органів самоорганізації з органами місцевого самоврядування та інши- 

  ми суб'єктами  інфраструктури міста;
- впроваджено механізм передачі органам самоорганізації міськрадою  делего- 

  ваних повноважень, майна та інших ресурсів, розв»язано проблеми фінансово-

  го та матеріально-технічного забезпечення реалізації отриманих повноважень; 
-створено ефективну систему відбору, навчання та професійного удосконалення  

  керівників і активістів органів самоорганізації;

-створено комплекс передумов для впровадження недержавних форм спільного

  користування, утримання та управління  громадянами  будинками та прибу-

  динковими територіями.

 

                                       

Категорія: Проекти документів | Додав: pepe (20.08.2014)
Переглядів: 759 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024